woensdag 28 december 2005

This year's last spinning

Gelukkig was ik er NIET bij toen er vanavond met een rendier diadeem (mét belletjes) van de VTM parade werd gespind. OK, het ging om een éénvrouwsactie, maar toch. Djieezes. What's wrong with you people?

En wat is dat met die mini handdoek die ik toegestopt kreeg? Walter??? Ja, ik heb je zeer lange brief met uitleg gelezen. Kleinere handdoeken om ecologische redenen? My ass! Weet je: ik krijg er die handdoek niet eens rond gewikkeld.

Vermoedelijk was de les van daarnet mijn laatste spinningles voor dit jaar. Donderdag zal ik er niet geraken en zaterdag is er geen les. Zal dus een andere invulling voor mijn volgende sportsessies moeten kiezen. Fitness? Lopen?

Op weg naar huis was het steenkoud. (Waar zijn mijn handschoenen???)

Wat doen we morgen? Nog wat lezen? Nog wat gamen? Nog wat TV kijken? Ja. Ja. Ja.
Rusten. Best wat kids uitnodigen. Zo houden ze elkaar bezig.

Geen opmerkingen: