maandag 11 augustus 2008

Backstage Tourism (2)

Vrijdag 8/8/2008, Lokerse Feesten, Macy Gray en Grace Jones.
Lokeren backstage is een aangename plek. Met een fijne persknipselmap en fotomuren vol artiesten en andere aanwezigen (Rudy! Filip! Beo!). Met ook hier heel wat bekenden uit onze Gentse straat & buurt. Maar ik ben niet echt in vorm en dat wreekt zich op zo'n momenten. Plaatsvervangende schaamte is het gevoel dat me meestal parten speelt als ik me in een publiek bevind. Zoiets van: kruip onder een steen, nu! Bij Macy Gray was het publiek mak. En Grace Jones - correcte geboortedatum unsure - zag er dan wel ongelooflijk uit, haar Franse tussenteksten waren dat niet. En toen die later in Engels gescheld ontaardden, was ik al lang in de backstage op het scherm aan 't kijken. Met Macy Gray en haar tieners, en een paar ouwere jongeren.

Niet echt een feelgood avondje. Maar zoals ik al zei: het ligt geheel aan mij.


kinda washed out :-(

Geen opmerkingen: