woensdag 27 augustus 2008

Have a nice day

Het zat me vandaag mee. Op het werk. En elders. Gelukkig maar.

Kreeg een pak leesvoer mee: Battlestar Galactica - The Official Companion (Season 1 & season 2) en Frak You! The Ultimate Unauthorized Guide to Battlestar Galactica

Nam deze week de Elle (BE en NL) door en zag al wat herfstcollecties en ik vind mijn goesting. Ergens in de middelbare school liep ik in de kleuren die ik nu overal terug zie en dat maakt me goedgezind want ik heb het niet voor al dat grijs...

Dus hier met dat
  • petrol, eendeblauw, donker turkooisgroen
  • oker, mosterdgeel
  • caramel
Of H&M en Zara liegen over kledingmatenweet ik niet. Feit is dat ik me deze middag vlot in zo'n supersmal tienermodel hijste (ik keek naar de kleur en had niet door dat het min of meer een collant was). Bedacht me toen dat ik het echt niet kan maken om zo rond te lopen. Neen, alle debiele T-shirts zijn de deur uit en ik stop ermee.

Toen ik gisterenavond mijn iPod uit mijn tas viste, bleek die geen enkele song meer te bevatten. Gewoon een lege lijst! W. probeerde er nog beweging in te krijgen maar toen ik terugkwam van de spinning raadde hij me aan om toch eens bij de Apple shop langs te gaan. Wat ik deed, met als gevolg dat ik nu over een werkende, maar wel lege iPod beschik. Op die ene song van Lionel Richie na - die de jongen erop zette om te testen. En het moet natuurlijk lukken dat ik lang niet alles in onze iTunes library staan heb.

Geen opmerkingen: