zaterdag 20 augustus 2005

Geen stijl

Kwa stijl ben ik een ramp. Nu ja, white trash is ook een stijl, niet? Ik hou van gemakkelijk, van trainingsbroeken, debiele t-shirts en goedkope sneakers. Ben verzot op hip, aanbid de Movies-etalage en schuim de Mango, Zara en H&M af. Ik hou van veel en opvallend, van het spul dat je vindt in tiener afdelingen. En in ketens als Coolcat en Berschka. Maar ik heb er de looks en de leeftijd niet voor, en heb mezelf beterschap beloofd. Nettere kleren! Een verzorgdere look! Action must be taken!

Hop naar Trinny en Susannah. Met een DO/DON'T lijstje en kleurenkaart de toekomst tegemoet. Ik ga ervoor. Een tijdje geleden heb ik een groot deel van mijn 38/40 kleerkast aan een - veel jongere - vriendin geschonken. De knalrooie henna evolueert naar goudblond. Ik draag weer es echte schoenen - ik heb er best veel. Idem voor handtassen en Dyrberg-Kern schmuck... Met een beetje inspanning kan ik dus vrouwelijker en volwassener voor de dag komen...

Als ik goesting heb natuurlijk. (zie me hier zitten in mijn Hardrock café t-shirt en nylon Hawaï print rokje) Daarnet Burning Man pics bekeken. En dan krijg ik weer zin in dreadlocks. Neen, NIET DOEN: er lopen al genoeg overweight vrouwen met bril en dreadlocks rond. Maar die tattoo ... DIE komt er vast wel ;-)))

1 opmerking:

Batlock666 zei

Why? I really like the white trash style.