woensdag 4 april 2007

12 days

Twaalf dagen thuis. Het gevecht om mijn vrije tijd kan starten. Ik wil rusten, sporten en lummelen. Maar er zijn lijstjes. Met klusjes. En plannetjes. Zoals: de dozen vol administratieve rommel uitsorteren. De koer, het kot en de tuin opkuisen. Eindelijk dat verstelwerk doen (met de hand want de naaimachine is stuk). In de stad uitgebreid naar winkels gaan kijken. Lezen: kranten, tijdschriften, blogs, mails, boeken. Trainen op langdurige inspanningen, voor de stadsloop. Langsgaan bij de shrink, de tandarts (want een vulling kwijt), dermatoloog, osteopaat, kapper...
Dag 1, donderdag, was ik gewoon knocked out. Heb het grootste deel van de dag geslapen. Vrijdag was ik traagjes. 's Avonds vertrokken we voor een driedaagse met het hele gezin. En dinsdag en vandaag was ik thuis. Nog altijd even sloom. De trieste waarheid is dat ik omval. Leg me neer en ik slaap. Mijn moodtracker hou ik al lang niet meer bij. Ik heb geen moodswings. Daar heb ik de energie niet voor. ;-)

Geen opmerkingen: