zondag 17 februari 2008

... will be used against you in a court of law

Het staat al een paar dagen op de site van De Morgen "Profielen op Facebook of MySpace kunnen argument voor rechter zijn". Jaja. Het zal wel. Moet ik me nu zorgen maken?

Euh, ik google mezelf geregeld (en ook u!) en kijk wat ik verzamel. Thuis- of mailadressen? Telefoonnummers? Namen van partner & kids? Deelnames aan wedstrijden? Lidmaatschappen? Sportprestaties? Niet afgeschermde foto's?

Sommige van mijn collega bloggers leiden een very well documented & opiniated life online maar ik heb toch de neiging om er een beetje de rem op te zetten.

Heb ik mezelf tot nog toe online geïncrimineerd? Op foto's van mij in absoluut onflatteuze mom wear, drentelend door een pretpark na, denk ik van niet. OK, ik geef me bloot door te zeggen hoe het is om als volwassene met ADHD te leven. Maar da's niet iets wat ik mijn werkgever wens te onthouden. Het is er, ik moet ermee leven en doen alsof het er niet is heeft me tot nog toe al genoeg ellende bezorgd. Vindt u mij daardoor een nutcase? Good for you!

Mijn ranzige, infantiele of venijnige kantjes zult u niet googlen, vrees ik. En als ik mijn uitspattingen (euh, die van in de jaren tachtig, weet u nog?) wil documenteren, schrijf ik toch beter een boek, gelijk Pepijn? :-))

Geen opmerkingen: