woensdag 3 november 2010

Lady Gaga anyone?

Neen, het is niet slim, om aan tafel te zeggen: "wie de meeste van haar songs kent mag mee naar Lady Gaga".  Want wie in huis is hier de kenner van al wat upbeat en stimulerend bij het lopen is? Een hele zomer heb ik van anderhalf naar twee uur lopen gewerkt, met een Lady Gaga soundtrack, in onderstaande volgorde. Uiteindelijk wist ik gewoon waar ik zou zijn bij welk nummer ... en ja, ik kan de hele handel ondertussen ook meezingen. Dus ...

1. "Just Dance"
2. "LoveGame"
3. "Paparazzi"
4. "Poker Face"
5. "I Like It Rough"
6. "Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)"
7. "Starstruck" (featuring Space Cowboy and Flo Rida)
8. "Beautiful, Dirty, Rich"  (aan het boerderijtje vlak voor de E17 brug)
9. "The Fame"
10. "Money Honey"  
11. "Boys Boys Boys"  
12. "Paper Gangsta"  (aan de Thai
13. "Brown Eyes"  
14. "Summerboy"
15. "Disco Heaven"
1 "Bad Romance"
2. "Alejandro"  
3. "Monster"  
4. "Speechless"
5. "Dance in the Dark"  
6. "Telephone" (Keizerspark, vlak voor de Visserij, terugkerend van anderhalf uur)
7. "So Happy I Could Die"  
8. "Teeth"

Nu ja, ik heb altijd al gedaan, lopen met Madonna, Pink of (héél lang) Britney Spears in mijn oren; gewoon omdat het werkt. Naar de voorgelezen versie van LOTR luisteren lukt ook wel, maar het is niet echt oppeppend, zoiets. En hoewel fitpod magische dingen heeft, waardoor je hele mooie loopkes produceert, toch hou ik die boenke-boenke-boenke podcasts toch enkel om intervallen te oefenen.
fitpod loopke met wisselende bpm
Neen, geef mij maar super silly stampers om te lopen. En iets echt motiverends als NikePlus Powersong.
Gelijk  "It's Raining Men" en  "Holding Out For a Hero". 


Als ge daar niet van vooruit geraakt, dan weet ik het ook niet meer :-)

Geen opmerkingen: