zaterdag 4 december 2010

Wrappings, Pleasures & Secrets

Toen ik vanmiddag tijdens de sneeuwstorm voorbij de Inno liep, keerde ik terug op mijn stappen. Want eigenlijk is het ongeveer het moment, om een nieuwe doos aan te schaffen. Zo'n feestverpakking van Pleasures, het parfum dat mijn tante op een goeie dag van mij heeft overgenomen en sindsdien blijft gebruiken. Ik kon het niet laten om mezelf eens goed te besprenkelen. Want ik heb al lang geen Pleasures meer in huis. Maar ik ben er nog altijd even zot van.

Mijn lievelingsparfums zijn meestal van het "frisse" soort geweest: Pleasures,  Happy en Cool Water. Maar als ik goed nadenk, zijn het de andere die echt bleven plakken. Zoals Voile d'Ambre en Iris Noir (beiden  "Secrets d'Essences") die ik tot voor kort nog afwisselde, om dan geheel voor de laatste te vallen. En Wrappings in de vroege jaren 90: het allerbeste parfum ooit, nu nog met moeite te vinden.

"Clinique Wrappings perfume spray has cult status among those in the know. It is rarely available in the UK and only ever available in the US in limited holiday editions."

Jaja : nothing fills your life ... like Clinique Wrappings. 

Geen opmerkingen: