zondag 29 mei 2005

Eindelijk warm weer!

Donderdag - ondanks het mooie weer - 's avonds naar den escape getrokken. Dinsdag voelde ik me gewoon véél te mottig. Tja, met Wim's 3 "start to run" avonden in de week, moet ik extra vastberaden zijn als ik aan indoor sport wil toekomen. Door het hete weer was er nauwelijks volk en kon ik de splinternieuwe cardio toestellen eens rustig uittesten. De ligfietsen zijn leuk! Achteraf lekker in de sauna en dan te voet naar huis - onderweg terraskes en etalages checkend.

Wat me opviel is dat er dit jaar zeer veel rokjes te zien zijn. Knielengte, losjes. Meestal leuk. Maar waarom draagt bijna iedereen daar van die platte muiltjes/sandalen bij? Waarschijnlijk omdat het mag... (van de flair? van vitaya?) Het is wel lelijk, vind ik. Zeker als je geen super enkels hebt. Dit gezegd zijnde: ik had ook Birkenstocks aan :-)

Vrijdag was Wim naar Eels. 'k Zou vroeg gaan slapen maar ben uiteindelijk voor Buffy ingedommeld. Rileys hartproblemen zijn gewoon slaapverwekkend ...

Ben dus nog niet gaan lopen. Misschien morgen. Dan zal het hier in de buurt waarschijnlijk druk zijn met de Dag van het Park.

Geen opmerkingen: