dinsdag 24 mei 2005

Good intentions en slaying on DVD

Heel de dag keelpijn en serieus mottig. Niet echt in de mood om te gaan spinnen. Heb dus de stapel "uit te sorteren" van mijn bureau in mijn rugzak geschoven, waar ie -surprise- niet uitgeraakt is. Om half 9 lag iedereen hier te snurken. Heb eerst wat gebladerd en gezapt en ben toen roekeloos, want na 10u, aan seizoen 5 begonnen. Braaf de tv uit voor middernacht, hoewel ik niet graag midden in een aflevering stop.
Waar zijn we? Dawn is erbij - dat wist ik, o.a. uit episode guides. Weer een introductie - ik vraag me af wat dat gaat geven. Aan die Riley wen ik nooit, de slijmbal.
Goh ja, ik ben nogal bevooroordeeld en anglophile. ;-)
Rupert Giles, hero librarian en "willing slave" Spike.
What more can a girl want?

Meer rust in ieder geval - ik raak nog nauwelijks naar den Escape tegenwoordig.

Nog een collega overleden. Weer kanker. Shit zeg.
'k Zou beter wat gezonder en rustiger leven. Een beetje van het nu genieten, nu het er is.

Geen opmerkingen: