dinsdag 14 juni 2005

Help wanted

Niet dat ik hulp verwacht, maar ik heb er wel nodig. ECHT!

Een kuisvrouw zou wonderen kunnen doen hier in huis. Ook strijkhulp zou van pas komen, nu me duidelijk werd gemaakt dat er NIET meer gratis voor mij gestreken wordt (Ja pa, ik weet het: alles kost geld.)

Hoewel ik - trouwe fan van tientallen gezondheidssites - ongetwijfeld een prachtige lesdag over gezonde voeding uit mijn mouw kan schudden, slaag ik er aan geen kanten in om mijn kennis in praktijk om te zetten. Ik graas 'on the go' en eet nauwelijks groenten, laat staan fruit. Iemand die me dagelijks een gezonde (vegetarische) maaltijd voorzet, zou ik erg appreciëren. En doe de foodcoach er maar bovenop. Dat helpt...

Nu zou ik kunnen zagen over mijn tekort aan sport de laatste weken maar een personal trainer om dit aan te pakken vind ik net iets té. 'k Zou beter mijn Polar laten repareren...

Voor ons huis zijn klusjesmannen en -vrouwen welkom. Lekkende kranen en wc's, mossige daken en te schilderen muren ... Handige Harry's laat van u horen!

Geen opmerkingen: