maandag 6 juni 2005

Te druk

Veel concerten, zowel in de voorbije als de komende weken ...
Veel werk: ik raak keer op keer gefrustreerd omdat het verwerken van de meetgegevens een erg tijdrovende klus blijkt te zijn ... ik sleur dus alles mee naar huis, wetende dat ik daar ook andere zaken te doen heb.

Veel klusjes thuis: er is van alles stuk in huis en het raakt maar niet gerepareerd. Gezien we tijdens onze reis aan vrienden onderdak willen verlenen, moeten we dit dringend oplossen.

Veel planning te doen: als ik de vakantie NU niet plan dan komt het er niet meer van. Gisteren liet ik dus een feestje schieten om brochures door te kammen. Het traject staat er, over de duur van de reis zijn we akkoord en vanavond heb ik vlijtig reissites bekeken. Nog enkel wat rekenen en boeken ... en dan komt de lijstjesmakerij. Want een mens sleurt wat mee als ie een paar weken uithuizig is. Vooral die batterijverslindende hoop elektronica - GSM, digitale camera, ipod, pda en mp3 speler - baart me zorgen. Ik moet ook toegeven dat drie weken off line zijn me ernstig afschrikt.

Gelukkig is er ook genoeg afleiding these days. Ik amuseer me erg met de Star Wars hype. Heb voor de Ninentendo 64 een podracing game gekocht op ebay en ik ben ABSOLUUT verzot op de Lego + Star Wars combinatie. Revenge of the brick is GEWELDIG!
Voor wat Darth Vader fun moet je op Anakin's blog of bij sithsense zijn.
Use the force, Luke!

Geen opmerkingen: