zondag 11 september 2005

Sport deze week (3)

Dinsdag: spinning halfgevorderden
Zaterdagochtend: spinning met Paul. Het is zo lang geleden dat ik op zaterdag les nam, dat er twee nieuwelingen vragen of *ik* nieuw ben. Hey, ik spin al mee van in 1998! Nu ja, aan mijn conditie is het momenteel niet te merken. De les is hels. Ik hou van lopen en spinnen omdat het solitaire bezigheden zijn, maar Paul wil er met zijn beukende enthousiasme absoluut een spelletje van maken. Eigenlijk wil ik weglopen - yuk!! spelletjes - maar ik bedenk me dat ik zo niet vooruit zal raken. Zonder les ga ik niet diep genoeg. Ik doe dus mee. We moeten de fietsen op twee rijen tegenover elkaar zetten en geregeld tegen onze overbuur racen. "Double Dutch" noemt hij het.


Later, thuis lacht W.: "Double Dutch? Is da spinning?" :-) Misschien ga ik volgende week beter naar de combo. :-))))

Geen opmerkingen: