zondag 16 juli 2006

Boerderijkamp

That's why ...

Er liepen de laatste dagen een paar mails binnen van mensen die zich afvroegen of alles goed met me was. Wel euh, het ging meer dan goed. De kinds waren een week op boerderijkamp en Wim had vrij. We zijn veel samen op stap geweest, overal een beetje. Dus waren niet thuis bij de computer. Dus werd er niet geblogd of gemaild. Toch niet door mij.

Ondertussen zijn de kids weer thuis en hebben we gezamelijk de feesten - waar ze naar aftelden - ingezet. Effe naar de stoet geweest en dan wat rondgehangen in het Baudelopark waar ook de halve school te vinden was. Een kalm begin. Het kamp zat nog wat in de kleren ;-)

Ik kan niet beloven dat er de komende veel geblogd zal worden. Met de "Big 4-0" in het vooruitzicht neem ik de dagen zoals ze komen. We zien wel.

Fun will be had for sure ;-))) Deze middag springt mijn wederhelft alvast in de Coupure.

1 opmerking:

Black Thoughts zei

Blij dat het goed met je gaat! Dacht al dat je op reis was of zo. Geniet maar van de mooie dagen. Ik blijf lekker binnen en hou het stilletjes.