vrijdag 13 juli 2007

Combo

Tijdens mijn dips ben ik de eenzaamste mens ter wereld - ik ga eraan dood - maar tegelijk verdraag ik op die momenten nauwelijks iemand rond mij, laat staan iemand die vraagt hoe het met me is ...

Maar kom, gisterenavond heb ik mezelf bijeengeraapt en na één week (!) afwezigheid, ben ik Escapewaarts getrokken. De spinning combo ging goed, vlotjes zelfs. En ik was blij de spinners weer te zien. De kletspraat, de grapjes: het doet deugd. Omdat het bijna Gentse feesten is, besloot ik op de terugweg een pre-feesten wandelingetje te maken en toen liep ik S. op het lijf. Met als gevolg dat ik meer dan een halfuur bij de Plopsa-like fontein op de Vlaanderenstraat stond. Héhé. Altijd fijn om het eens met een fellow liefhebber over Battlestar Galactica te hebben.

Het gaat beter. Ik doe mijn best.

1 opmerking:

Unknown zei

je staat op mijn 'wish-lijst' ;-)