zaterdag 3 maart 2007

Piss me off (a how to)

Agenda's, filofaxen, een pda, yahoo calendar, google calendar en stapels notaboekjes: al heel mijn leven voer ik een ongelijke strijd tegen de chaos in mijn hoofd. Lijstjes. Structuur. Houvast. Weten wat er me te doen staat. Waar en wanneer.

Je raadt het al: ik ben niet erg flexibel. Wanneer de planning niet in mijn handen ligt, doe ik niet moeilijk. Maar als het om afspraken gaat die ik maak, heb ik graag dat die gerespecteerd worden. Of dat ik tenminste verwittigd word wanneer iets anders dan voorzien eraan komt. Onnodige veranderingen in mijn dagstructuur leiden tot verwarring en (veel) stress.

Daarnet was het weer zo ver: geen spinning combo, maar een gewone les. Terwijl ik donderdag de gelegenheid tot combo achteloos aan mijn neus voorbij liet gaan. Kijk, daar wordt ik nu ambetant van. Verdomme.

Geen opmerkingen: