dinsdag 6 maart 2007

Slow

Very low on energy. Of beter: ik geraak geheel niet in gang de laatste dagen. Soms de hele dag niet. Soms pas na 18u. Soms al eens na de middag. Koffie helpt niet. Rilatine ook niet. Buiten lopen wel. Frisse lucht.

Maar ja, ge kunt mij moeilijk heel de dag op straat parkeren, hé. ;-)

Er zal wel een chemische reden voor zijn. Ik probeer om me er niet al te druk in te maken, maar dat valt niet mee. Het moet vooruit gaan, mijn leven, en dat doet het geheel niet. Ik val gewoon ter plekke omver. Ben moe, suf, sloom. En daardoor onuitstaanbaar.

Mocht ik slimmer zijn, ik zou er eerder over communiceren. Maar "het gaat niet" zeggen, gaat bij mij met een heleboel gruffiness gepaard. Ik wil niet slap zijn. It is so not me.

Ik ben een Starbuck, een Dernhelm, een Zoe, een Buffy. I kick ass. :-)

Maar nu even niet ;-)

1 opmerking:

sara_vw zei

Voel ik me al een tijdje rot, gestresseerd, emotioneel en van alles en nog wat. Ga ik bij de huisdokter uithuilen, zegt ze dat ik een tekort aan serotonine in mijn hersenen heb. Schrijft ze me een speciale kuur voor met natuurlijke producten. Ik moet 3 milkshakes drinken per dag en de eerste 5 dagen mag ik ook niets van vlees, vis, charcuterie, melk, kaas,... eten. Enkel groenten, fruit, brood, pasta. Ben eens benieuwd! Ik zal de url thuis eens opzoeken en dan hier komen posten. 't is allemaal volledig natuurlijk :)