vrijdag 5 juni 2009

Spaghetti, BBQ en ander gedoe

Waarom kunnen mensen nu es geen yoga avond organiseren? Of een 10km bijpraat jogging? Of een meditatie weekend?

Dan zou ik niet zo balen gelijk ik nu doe. Want sinds ik sukkel met mijn schouder, moet ik het noodgedwongen wat rustiger aan doen, of ik heb pijn. En dan begint het: geen spinning en geen bodypump wil gelijk zeggen dat ik ongeveer niks meer "verbrand". Een uurtje striding, wat lopen op de band en 20 minuten trilplaat: it's not the same thing!

Dus ben ik lastig. Want ik mis de adrenaline. En ik loop al dagen in een "gemakkelijke" jeans - omdat de rest spant. Ik nam me wel voor om weer yoga te gaan doen en zéér geregeld te lopen, maar dat krijg ik dus niet gerealiseerd.

En moest het nu nog zijn dat ik op steun en begrip kan rekenen... Maar neen. Spaghetti, BBQ en ander gedoe zal het zijn. Vreten en zuipen. Tot het schooljaar eindigt. Gezellig!!!

Geen opmerkingen: