donderdag 5 oktober 2006

Arbeit macht frei

De laatste weken waren vrij hectisch. "Alles" moest natuurlijk nog op de laatste stek geregeld worden, met enige drukke, volle dagen tot gevolg. Maar er zaten ook aangename zaken bij als een sessie holistic pulsing, een avondje uit voor onze veertiende huwelijksverjaardag, een afspraak met Charles en een knipbeurt. Gedaan met de paardestaarten. Kort haar, by Gino!

En ja, ik ben sinds vorige maandag terug aan het werk. Elke voormiddag. Het valt mee. 's Avonds heb ik Mindfulness en DGT en spinning. En elke dag een klein uur meditatie oefening. Ik doe mijn best om genoeg te rusten en niet te stressen. Mijn Google calendar, die kan ik niet meer missen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb je een tijdje niet gevolgd, maar ik ben blij te lezene dat het weer een beetje gaat.
Meditatie heeft mij ook enorm geholpen. Succes!
(Ik ga nu de rest lezen)