zaterdag 5 mei 2007

Weekend

We leven weer buiten en minder voor het scherm. Zien en horen buren, school- en rugby-ouders. Bollen van feestje naar feestje. Kletsen en drinken in de zon. Verwarrende weken, door de feestdagen en de - al dan niet - opgelegde vrije dagen tussenin. Morgen (oeps, vandaag) kinderfietsenmarkt, misschien paardrijden en dan Ride4life. En dan, en dan...

Het gaat niet zo best en dat weegt door. Crisis. Wegens inzichten. En geen oplossigen. Mijn ondersteuning (shrink, dokter, osteopaat, Mindfulness/meditatie, Pesso) zit in het slop. Momenteel zwerf ik. Ik zoek "comfortmomenten", momenten waarop de externe impulsen de interne overstemmen/verdoven/wegduwen en die zijn niet zo talrijk these days...
- krant/tijdschrift lezen met koffie erbij
- rondlummelen in winkels
- spinning
- tv: CSI, Grey's anatomy (er is nog weinig dat mijn aandacht vasthoudt)
- Fountains of Wayne op de ipod (repeat, repeat, repeat)

Maar kom. Nog (bijna) twee weken om van 0km naar 10km te trainen. Ik heb iets om me bezig te houden. Laat ik me daarop smijten. Op fysiek gezond zijn en stand houden.

Daarnet heb ik alvast een héél uur op de trimfiets gezwoegd. For what it's worth.

Geen opmerkingen: