donderdag 1 november 2007

It's Britney, bitch

Gisteren "Blackout" cadeau gekregen, plus de volledige back catalogue van la Spears. Ik moet toegeven dat ik buiten de grootste meezinger niks van het œuvre van deze juffrouw ken. Alleen "Baby one more time", in de versie van Fountains of Wayne had ik op mijn ipod. En nu staat the complete Britney erop. Een beetje zeer erg raar voor mij. Want zelfs van P!nk, Gwen Stefani en Fergie - de drie meiden waar ik in bodypump lessen echt een zwak voor heb, heb ik geen noot in huis.
Hoe dat komt? Pfft. Ik koop geen cd's en ik doe geen downloads. Met W. de "levende Gentse popencyclopedie" in huis, is dat allemaal niet zo nodig. Ik luister mee. En blijf daardoor redelijk ver van het commerciële segment. Drag sporadisch wat naar mijn 10 gig die nog niet vol raakte. Madonna, Robbie Williams en Eminem werden al voor mij meegebracht. Gelijk dat de kids wel eens iets van K3 en Spring krijgen. Maar P!nk, Gwen, Fergie en Bit-Bit, da's kinda not done. Ik ben er gewoon niet mee bezig hé.

Maar zie: ik luister naar Britney! Waar gaat dat eindigen? ;-)))

Geen opmerkingen: