donderdag 1 november 2007

Ketchup, loud noise & prosthetics

Met de kids en vrienden met hun kids naar het SMAK deze namiddag. Want we zijn er niet geraakt, naar de opblaassculpturen deze zomer en het leek me vandaag wel een goeie dag voor een culturele uitstap. :D

Paul McCarthy - HEAD SHOP/SHOP HEAD heeft me niet echt bekoord. Maar zeggen dat ik ook maar enigszins van de plank was is overdreven. Ik zag wat er te zien was, en dat is: met veel ketchup, prosthetics, freaky montages en hard geluid, kan je vieze effecten bekomen. Maar kijk goed: er gebeurt absoluut niks. Maak abstractie van het geluid (en dat kan ik gewoon buitensluiten, dank u) en er blijft nog weinig over. It's all in the mind. Laten ik zeggen dat ik de silicone "dode" en het silicone varken schitterend vind omwille van het detail. Maar dan ga ik toch liever filmprops bekijken.

Geen opmerkingen: