maandag 26 november 2007

Yummy soon!

Advent! Nog 4 weken ... jaja, ik ben nogal Christmassy van aanleg. Niet dat ik me aan familiale gezelligheid verwacht of zo. Ik hou gewoon heel erg van huiselijkheid en gezelligheid. Van midwinter, kerstversiering, kaarsen, vuurkorven, de geur van eten en whisky.

Hoor dat es: Drawer sachets fragranced with a luxurious blend of bitter orange spicy clove cinnamon eucalyptus and pine richly enhanced with a subtle blend of sweet juniper. Dàt klinkt aanlokkelijk!

Waar heb ik die haardvuur DVD weer gelaten? Enne: sinds vandaag hebben we digitale tv. Vlak voor de kerstfilms eraan komen. Misschien moet ik gewoon eens in de zetel gaan liggen, in plaats van als een gek rond te crossen. Want ik overtref mezelf weer these days, in zoveel mogelijk in één dag proppen. Zonder tijd te maken voor meditatie.

Niet goed bezig! Aftellen naar de Kerst is niet de juiste strategie.

Note to self: ik moet "in het nu" blijven. Right?

Geen opmerkingen: