donderdag 10 januari 2008

Gonna get me a little oblivion

De poetsvrouw is ziek. Ze belde gisterenavond. Oef. Dat wil zeggen dat ik het opruimgebeuren (met alle gezaag tegen mijn huisgenoten die nog steeds driekwart van hun hebben en houden om het even waar droppen) voor één keer zo kan laten.
Zal ik wat bijslapen? Yip. Da's een goed idee. Een rilatineloze slaapdag - mijn boodschappenlijst is miniem deze week en ik heb nu toch al wat solden gezien ...
En wie weet slaag ik vandaag ook in mijn account-opkuis uit te voeren. Nadat ik geslapen heb, that is.

Dus ging ik liggen en zette ik effe House of Flying Daggers op. Niet dat die slaapverwekkend is, maar tv kijken helpt me om mijn hoofd leeg te maken. En yip, na een tijdje was ik rustig. Ik stopte de film en viel in slaap. En toen ging de telefoon...

Uiteindelijk heb ik de hele film gezien en ook nog een stukje van Jarhead. En heb ik tussendoor beetjes geslapen. Maar niet echt veel. Het stemt me niet direct vrolijk dat ik de onrust niet meer weg krijg.

Geen opmerkingen: