vrijdag 18 januari 2008

Online presence

Het was lang geleden, maar voila, ik denk dat ik ze nu toch allemaal eens overlopen heb vanavond. Google, Blogger, Picasa, Orkut, MyYahoo, Yahoo 360°, Flickr, Youtube, Simpy, del.icio.us, Wists, MySpace, Facebook, LinkedIn, Plaxo, Hyves, Netvibes, Vox, Protopage, Twitter & Tumblr: ik zit ongeveer overal bij. En ik heb een OpenID Identity. Dat allemaal voor mijn persoontje in real life. Het virtual me hobbyproject ligt alweer héél lang plat.

Na talloze profielbladzijden (vul ik iets in? wil ik iets kwijt?) kreeg ik steeds meer de neiging om ongein in te vullen. Maar kom, ik heb het niet gedaan. Zo ben ik niet.

Die profielen, die zijn soms wel erg gedetailleerd. En gelukkig afschermbaar (dat hoop ik toch) voor het grote publiek. Maar toch ... waarom zou ik mijn "sexual orientation" invullen en die dan alleen voor mijzelf zichtbaar zetten? Voor in 't geval dat ik vergeet van welk walletje ik eet? Ja, het zijn handige tools, ik zeg het u.

Nu nog mijn Holy Grail of Synchronization afwerken en ik ben geheel GEORGANISEERD! Yay!

Geen opmerkingen: