donderdag 19 februari 2009

Twunch & BGGD10 day

Zo rechtstreeks - en zweterig van het hard koersen - van het werk op de twunch arriveren was gelijk nefast voor mijn enthousiasme, zeker wanneer de vraag "en wat doe jij precies?" op mij afgevuurd werd. Sorry mensen. Volgende keer zal ik positiever zijn.

Maar kom, 's avonds was het BGGD en ik had een fijne lift gevonden en het kon niet stuk. Heb inderdaad plezier gehad. Veel gekletst ook maar de mensenkater vandaag valt best mee.

De hapjes waren fijn, de drank ook en al wat Nivea deed was gewoon leuk. En de goodie bag, die mocht er zijn. Zelfs zonder inhoud was ik er blij mee geweest: precies de goeie maat om mijn handtas op de fiets tegen de regen te beschermen!

Grappig dat er op beide plekken mensen waren die ik ken van aan de schoolpoort. Met één ervan studeerde ik ooit. Het zijn dus niet allemaal piepjonge geeks die zich op social networking storten, mocht u dat denken.


Goodie Bag 19/02/2009
Originally uploaded by kreaflow

Geen opmerkingen: