zondag 15 februari 2009

't Loopt niet los

Tweede poging in het "ik ga weer lopen" plan. Vrijdag had ik nog met een aantal lopers gekletst en ook toen werd het me duidelijk: half februari is een late start als je het voorjaar volgens de loopkalender ziet.

Coté Rozebroeken dus, voor een dikke 45 minuten. De iPod plat (zucht), slip met een onaangenaam bir effect en weinig vorm. Het duurde erg lang - zeker 15' - eer mijn benen voldoende los gelopen waren om de gebruikelijke kadans aan te nemen.

En net als vorige week ergerde ik me wild aan de brokken steen (grof grind?) op de paden. Alle 'Track' en 'Map My Runs' ten spijt, ga ik ik nog steeds zonder plan lopen en dan is het fijn als de gekende routes beloopbaar zijn.

Wiens idee de keien waren, weet ik niet, maar het asbestpuin indertijd liep absoluut zachter. "Prettige" wildernis, my ass!

Geen opmerkingen: