zondag 17 juli 2005

Gentse Feesten 1 - Studiegenoten

Via de Gentse feesten site botste ik op rudypieters.com. Toen ik Rudy voor het laatst zag, bereidde hij zijn verhuis naar Spanje voor.
Sommige van mijn studiegenoten duiken zo goed als dagelijks op in de pers. Anderen komen af en toe in het zicht en nog anderen zijn Gentse feesten materiaal: goed voor een jaarlijkse ontmoeting. Sommigen komen ter sprake - maar ik zie ze nooit. Sommigen figureren nog steeds in "zware" verhalen. Van sommigen is het onduidelijk geworden of ze nu met mij of met Wim studeerden ...
Ik zoek ze niet op maar volg vanuit de verte.
Filip Roegiers schrijft
Rudy Pieters schrijft
Karl van den Broeck hoofdredacteurt
Bart Desomer schrijft voor Ftwee
Erik Maertens schrijft
Kaat Verleyen is ambtenaar
Rudy Victor Ackaert fuift als de besten ;-)
Inge Taucher schrijft
Els De Pauw schrijft Amélie O (dat was een giller toen we dat te weten kwamen)
Dominique Wittevrongel zit bij de radio
Marc Vanspringel schrijft
Yves Tsjoen heeft gedoctoreerd en zit op Nederlandse Letterkunde
Marc Mestdagh is baas van een bedrijf
Luc Slosse zit in Marc's raad van bestuur
Karine van Belleghem zit bij Bikit
Rita De Graeve beheert de financiën bij het Toneelhuis


Effe zwaaien dus, van op mijn virtuele stek naar de hunne. Misschien komen we elkaar wel tegen op de feesten ...

Geen opmerkingen: