woensdag 13 juli 2005

Zagen over geld

Daar heb ik de pest aan. Maar nu is het wel mijn beurt: hoe komt het dat ons vakantiegeld en mijn verjaardagspree altijd op zijn voor ik het besef? Niet omdat ik me rot shop. Wel omdat we ook dit jaar veel chance hebben met consumer-electronics-met-beperkte-levensduur en een auto waar weinig mee gereden wordt. Dit is wat er de laatste 4 weken op het programma stond:
- microgolfoven in panne: (toen nog vrolijk) een nieuwe aangeschaft want het ding was meer dan 5 jaar oud
- een nazicht voor de auto: ok, de gordels op de achterbank waren stuk, maar die volledig nieuwe uitlaat was een eerder prijzige verrassing ...
- wasmachine in panne: stress, een dag vrijaf nemen en ongeveer 50 euro betalen om iemand die er wel wat van af weet een klein probleem te laten oplossen
- gsm begeeft het: niet te repareren, de display van die Nokia's valt gewoon na enige tijd uit, weet men in de winkel. Maar we hebben er blijkbaar lang mee gedaan. Yay us!

Geen opmerkingen: