donderdag 14 juli 2005

Laatste werkdag


Na een korte nacht weer zo'n koffie & candybars dag met een pak friet als avondmaal.

Later buiten op het terras met de versgevulde ipod. Utopia Parkway is nog steeds een van mijn all time favorites. Heb voor een "vrolijke" vulling gekozen: (veel) Fountains of Wayne, wat Ween, 't Hof van Commerce, de "That thing you do" soundtrack, Sheryl Crow, Mary Chapin Carpenter, Freebee. Loudon Wainwright en Graham Parker voor ironie en spot. Verder Jayhawks, Wallflowers, Lloyd Cole en Jackson Browne. Minder vrolijk maar absoluut nodig: alles van E en Eels en toch één Counting Crows. En dan nog heb ik maar een fractie van de 10 giga vol.
Aan de andere kant van de tafel zit Wim zijn cd database aan te vullen. Hoewel de portable voor mijn neus staat heb ik toch de neiging om naar binnen te gaan en wat te bloggen. Maar dat kan dus niet.

Wow, dat wordt afkicken.

Loop al heel de week met het 'mobile blogging' papier rond, maar krijg - ondanks de instructies van Base - die stomme Siemens C60 niet geconfigureerd. Misschien loop ik morgen, voor de feesten, nog eens een Base shop binnen.
Nu ja, het gaat niet zozeer om bloggen maar wel om het *constant* online zijn. Wou dat ik me neuromancergewijs kon inpluggen.
All work and no play turns me into some crazy bitch, zou je zo denken, maar het punt is dat ik bij wijze van hobby css sites wil gaan afschuimen. Omdat er op het werk te veel tussenkomt om rustig bij te leren. Omdat css fun is. En sexy. Fact: ik heb nog maar alleen aantrekkelijke css-ers ontmoet. Alex Limi, Koen, Maarten :)))

"With the money I saved,
Gonna get me engraved"

(Red dragon tattoo)


Geen opmerkingen: