donderdag 29 juni 2006

Boiing!!!

Voor ik met mijn hoofd op het klavier klets en niet meer rechtkom: heeft u er een idee van hoe ver het stappen is van het station van Knokke naar het Zwin?

Wel, dat deden we vandaag, heen en terug. Ik op flipflops. Met het derde leerjaar. En in het Zwin was er een geleide natuurwandeling! My god, ik ben op. Schroeiplekken. Een grote insectebeet. Gruwelijke blaren (bovenop de genezende blaren). Pijn!!! Had ik dat op voorhand geweten, ik had loopschoenen aangedaan. Voor de rest heb ik goed gesmeerd en ben ik niet verbrand. En da's al veel op zich. Ik denk dat ik nu nog een frietje eet en dan crash. Want morgen op de laatste schooldag is er een "Het Beste van Jezelf" show waar ik heen mag. Yay! :-))

1 opmerking:

Black Thoughts zei

Tja voor het Zwin zou ik in eerste plaats aan wandelschoenen denken ipv floppende flippers... ;-)

Toch proficiat dat je bent meegegaan en hebt volgehouden!