donderdag 14 december 2006

Wakker

7u wekker: tas voor de rugby, tas voor het ropeskippen, tas voor het werk, tas met sportkledij ... en all the usual
8u30 schoolpoort
9u werk
14u naar sociaal assistent - ik vind mijn gsm niet
15u30 gsm nog steeds spoorloos, moet zoon afhalen aan bioskoop maar weet niet welke
16u mét gsm in de auto voor Kinepolis - de Jojo neemt eindelijk op en zegt me dat de kids naar Studio Skoop zijn
16u30 zoon opgepikt aan Studio Skoop
17u met zoon naar tandarts, Merelbeke
17u45 via de R4 naar de Blaarmeersen (Tada, ik durfde de R4 aan. Meer nog: en voor het eerst in mijn leven had ik door welke richting ik uit moest.)
18u onderweg, zoon trekt rugbyspullen aan in auto
18u30 Blaarmeersen: zoon op het rugby veld - ik doe een halfslachtige poging tot stapmeditatie - tot mijn iPod batterij het begeeft
19u45 de geur van natte aarde in de auto op weg naar huis
20u boterhammen met het hele gezin
20u30 zoon naar bed
21u15 dochter naar bed (die had wegens bioskoop en ropeskipping nog geen huiswerk gemaakt)
...
Film met Kevin Costner op tv.
Ik sorteer ondertussen een stapel kranten / tijdschriften / papieren uit
Wakker
Wakker
Wakker
En straks om 7u weer de wekker en een dagplanning die even vol zit.
pfft...

Geen opmerkingen: