zondag 25 februari 2007

Fietswiel GEPIKT


Welke idioot heeft het voorwiel van mijn fiets gepikt? Op klaarlichte dag, gisterennamiddag tussen 14u30 en 17u, op St.Annaplein. Mijn fiets stond met 2 sloten vastgemaakt aan de paal van de parkeerbonnekesmachien, aan de kant van de Brabantdam, voor de hoorapparatenwinkel. Juist omdat ik hem daar vanuit het raam bij C. kon zien staan.

Bij de biobakker hebben ze niks gezien. De mensen die daar aan tafel zitten kijken er nochtans rechtstreeks op uit. ZAT U DAAR TOEVALLIG? ZAG U IETS?

Ja, we hebben aangifte gedaan bij de politie. Omdat dit echt alles slaat. Komaan zeg. Zal ik wel - altijd milieubewust - de auto op stal laten. Ik ben woest. Want het is onnozel, een fietswiel pikken omdat de fiets zelf erg goed vastgemaakt is.

2 opmerkingen:

Unknown zei

is dit eigen aan het stad?? gelukkig hier op platteland nog niet meegemaakt! Misschien een kleine troost dat het "maar" het wiel is?? in elk geval echt schandaleus :-((

kat_irl zei

Wow wow wow, ik vind het vervelend en onnozel en kostelijk maar dat is het zowat hoor. Society gets the kind of vandalism it deserves, no?
Voor de rest ben ik hier hééél content in Gent. Macharius rulez!