zaterdag 17 februari 2007

Spring break

Ups & vooral downs de laatste weken. Niks welomschreven. Wat stress en wat gedoe, meer is er voor mij niet nodig. Maar kom, de krokusvakantie is begonnen.

Dochter is een weekend naar mijn Franstalig petekind. En ik had een energie opstoot: de spinning was a piece of cake, ik kon een halve kilo extra gewicht nemen en thuis ben ik aan het tuinieren geslagen. Potten uitkeren. Harken. Naar de Hubo om potgrond.

Om 18u met W. en zoon naar Komkommertijd. Lekker vegetarisch. En dan een lange "speel"wandeling door het stadscentrum.

Gisteren heb ik de tweede Gentblogt verjaardag geskipt. Oh ja, ik denk wel na over het feit dat ik "sociale contacten" moet onderhouden, maar in de praktijk slaag ik er niet in. Ik mis de Mindfulness en de DGT, maar nu ik weer meer werk is er gewoon geen tijd voor. Tja.

Vanavond, op onze wandeling mensen op een terras gezien. Zijn ze eigenlijk verdwenen dit jaar? Ik vrees van niet. Quite an inconvenient truth.

Geen opmerkingen: