donderdag 1 februari 2007

Christian Troy

Zap zap zap gisterenavond. En de avond ervoor ook. Het begin van alle films gemist, waardoor ik stukskes bekijk. Handig, die toggle toets! Punt is, dat ik na maanden van meerdere CSI's per week, steeds vaker op geziene afleveringen bots. En soms weet ik zelfs nog hoe ze liepen!

Gisteren, laat, botste ik op Nip/Tuck, waar ik graag es naar kijk. Geen zin om het te volgen: de plot turns zijn mij iets te onwaarschijnlijk. Maar kom, ik keek dus naar Christian Troy (zo heette de aflevering ook) en oh oh oh ik heb een zwak voor de charming, handsome and promiscuous plastic surgeon. Net 40 en nogal obsessief met zijn schoon lijf bezig is.

Ik hou wel van wat oppervlakkigheid. Correctie: ik hou erg veel van wat oppervlakkigheid.

Tell me what you don't like about yourself.... ;-))

Geen opmerkingen: