dinsdag 16 augustus 2005

No more bookmarks

Mijn delicious pagina blijft leeg. How come? Ik ben nochtans vaak online.
De hoofdreden voor de ontbrekende bookmarks is GOOGLE. En het feit dat ik meerdere browsers gebruik, op meerdere platformen. Op het werk een pc met Firefox, Mozilla, Netscape 4.7, Opera en Internet Exploder, en thuis een Mac met Firefox, Safari en Internet Exploder. Dat maakt bookmarks niet erg handig. Ook wat mail betreft zit ik met een werk, thuis en persoonlijk mailadres.

Waar zit ik? Waar heb ik een account (*)? En welke tools gebruik ik dagelijks?

Gmail* is mijn eerste stop these days. Mijn inbox en backupgeheugen, mijn container voor het versluizen van stuff. Doe daar blogger*, flickr*, Picasa, Hello* en iPhoto bovenop, en je krijgt een beter idee. En dan was ik nog Google desktop vergeten...
Mijn baby www.ugent.be krijgt de meeste aandacht. Da's mijn werk. In die context ben ik een ook een css-sites fan.
Daarbuiten ga ik om de haverklap naar IMDB*, My Yahoo* en ebay*. Nieuws vind ik bij De Morgen* en Slashdot. En ik volg devshed.com.
De laatste tijd (het is weer druk, niet?) kom ik er nog zelden, maar het zijn wel favorietjes: The Council of Elrond, De games-workshop sites en Buffyverse.

Zo, da's een begin ...

Geen opmerkingen: