donderdag 27 maart 2008

Clutter


Begrijp mij niet verkeerd: mijn huis is niet onhygiënisch vuil. En ik ben zelf ook niet erg slordig. Ik heb alleen de energie niet om constant de rommel van mijn huisgenoten op te rapen. En als ik erover zaag, haalt dat helemaal niks uit.

Ik maak me héél erg kwaad als dochter naar Schoon & Meedogenloos kijkt. En me vrolijk komt vertellen hoe erg rommelig het wel is bij die mensen. Terwijl ze niet ziet dat ik dagelijks door brol & bazaar waad die ik niet achterliet.

Ik hou van period style. Ik hou van clutter. Maar clutter is géén rommel.

Ik koop dozen. Plak etiketten. Wijs aan waar spullen horen. To no avail.

Ik erger me nog veel te vaak wild aan rondslingerend spul. Maar ik doe mijn best. Om zen genoeg te zijn en mijn energie positiever te benutten.

If you can't change the world, change yourself: let it go.

Eén keer per week opruimen zodat de poetsvrouw kan werken. Daar blijft het bij.


Dit is een postje in het kader van wijvenweek. Blijf hier vooral niet hangen, en check ook wijvenblogs.be voor meer van hetzelfde, maar dan helemaal anders.

Geen opmerkingen: