woensdag 30 april 2008

Sara (Ken jij ook een lelijk eendje in jouw buurt?)

De week van Sara, check ik - zoals eerder vermeld - van de digicorder, zodat ik er de essentie (!) uit kan filteren. Toch botste ik tussen het snel vooruitspoelen nog op deze aankondiging: "Win een restyling dankzij Sara! Ken jij ook een lelijk eendje in jouw buurt? Stuur ons een foto en maak kans op een complete restyling ter waarde van €1000 ..."

Imagine. Dat iemand je daarvoor inschrijft.

Hellup! Straks zit ik erbij... Rustig, rustig, zo erg zijn de mensen nu ook weer niet met mij begaan.

Maar kom, ik ga de foto's op die site niet checken.

Heb nu wel de Ben jij een 'Sara' of een 'Britt'? test gedaan. En het antwoord is geruststellend.

Je bent noch Sara, noch Britt! Jouw sociaal leven kan weliswaar wat hulp gebruiken, maar je bent al vrij goed opengebloeid.

Oef.

Gelukkig maar ;-)

1 opmerking:

Sam zei

Hey Kat
Nu ken ik er zelf geen maar wil ik wel eens op stap gaan met, tegen, voor en anders.
ok :-p)