maandag 22 december 2008

Aunty Entity

Out of the ruins
Out from the wreckage
Can't make the same mistake this time
We are the children
The last generation
We are the ones they left behind
And I wonder when we are ever gonna change
Living under the fear, till nothing else remains

We don't need another hero
We don't need to know the way home
All we want is life beyond
Thunderdome


Ik heb de angst voor de bom meegemaakt. The day after was echt. Tsjernobyl, 26 april 1986, was reƫel.

Ik heb me indertijd jarenlang afgevraagd welk recht op overleven ik had, als filologie studente. Geen, was de conclusie, want ik kon niks.

Tja, ik heb er heel wat gezien, van die films en series. En blijf ze boeiend vinden. Zeg nu zelf, een beschaving om zeep helpen en heropbouwen: da's een prachtgegeven.

Moet nodig naar es Wall-E kijken...

Geen opmerkingen: