maandag 22 december 2008

Chemistry!

Feeds lezen is fun. Heel erg fun. Feeds brengen nieuws van wie je nieuws wilt horen. En dat nieuws is dus gegarandeerd interessant.

Daarnet botste ik op Clo's LeWeb impressies en het leek me wel wat om die test op Chemistry.com te proberen.


Rap een mailadres aangemaakt en toen zo waarheidsgetrouw mogelijk (ik ben niet echt op zoek, neen) alle vragen ingevuld.En dit kwam eruit. Een kwart van elks. Tiens Tiens.

"Characteristics of all four personality types can be found within each of us, but there is almost always one personality type that is dominant. We call this the major personality type."

Aha. No such thing here ;-)

2 opmerkingen:

Clo Willaerts zei

Zo een kwartje van elk lijkt me wel straf. Je bent zeker ook Weegschaal qua sterrenbeeld?

kat_irl zei

Helemaal niet: kreeft. Tja, ik vind het raar. Precies omdat ik niks bewust in een of andere richting heb geforceerd.