donderdag 11 december 2008

Wees blij met wat je hebt.

Ben nog alle zagerig de laatste tijd. Online toch. Gewoon, niet content over de dagelijkse gang van zaken. Maar ook al zaag ik over toestanden en mensen die op mijn zenuwen werken, toch blijf ik zelf de grootste bron van ergernis. Omdat ik me bedenk dat ik mijn mond niet open doe wanneer het erop aankomt. Omdat ik nog altijd te koppig ben om toe te geven dat doen wat ik wil doen geen evidentie is. Omdat ik mezelf verantwoordelijk acht voor van alles en nog wat. En dan zeer ongelukkig word omdat niks ooit vlotjes loopt. I'm an ass. I know.

Terwijl ik in andere contexten echt wel relaxed en tevreden ben. Want na de Sint volgt onze jarige - een heel weekend feesten thuis - en 't is bijna kerstvakantie! En op die paar familiebijeenkomsten na, is er nog helemaal niks gepland. Héhé.

Tja, 'tis the season.

Geen opmerkingen: