donderdag 27 oktober 2005

Breien voor tv

Waar zat ik de voorbije dagen? Euhm. Te breien, voor de tv. Nu een poncho. Na 4 sjaals. En ik ben zowaar brei sites aan het bookmarken! Winterhobbies: ik ben ervoor. Altijd een knutselaar geweest - als het maar niet te moeilijk wordt... Als je ondertussen tv kan kijken bijvoorbeeld. Naar Buffy season 5 episodes (oh Spikey, you're such a Fool for love) en Jake Gyllenhaal films. Deze week waren er twee: Moonlight Mile en The Good Girl. Jake heeft wat last van typecasting: "troubled young men" zijn duidelijk zijn ding. Maar kom, Donnie Darko blijft een van mijn favoriete films aller tijden.

Voor de rest ben ik vandaag gaan spinnen, in plaats van dinsdag. En het ging - net als vorige zaterdag - weer iets beter dan de keer ervoor. Zaterdag was de les heel goed opgebouwd. Vandaag deed ik een goeie 40 minuten cardio als opwarming vooraf. Volhouden is de boodschap.

Morgen heb ik mijn vrije dag en dan een hele week herfstverlof. Tijd voor vanalles, hoop ik.

Geen opmerkingen: