dinsdag 11 oktober 2005

Burn baby burn

Zondag een hele dag "vrijaf" gehad. Zomaar tijd voor mezelf. "Maak me blij" is uit. Heb ook gelezen over css. De naaimachine uitgepakt en verstelwerk gedaan. En ben anderhalf uur gaan joggen. Het was schitterend weer en ik had zin om eens een "Racing route" te proberen: over de fietsbrug, langs de Kerkstraat naar de Scheldekant... Wel blaren op mijn tenen. En pijn in mijn biceps. Van zaterdag nog - ik kon mijn armen niet meer strekken.
Vandaag terug gaan spinnen. Had stomweg de helft van mijn spullen niet mee. Geen sportbeha, geen shampoo, geen kam ... Omdat ik spierpijn had, dacht ik eraan om wat van die kamfer spierbalsem te smeren maar de pot stond naast mijn bed. En toen vond ik dat staaltje in mijn tas. Zo'n spul dat spieren "opwarmt". Opletten met slijmvliezen, staat erop. Shit zeg. Mijn armen en kuiten gloeiend rood. En blijkbaar had ik ook mijn gezicht aangeraakt. Burning! Dacht effe dat ik beter kon gaan douchen om het spul af te wassen.
De les ging redelijk - nog niet goed, maar kom. Mijn biceps was nog pijnlijk van de vorige keer: ik zag sterretjes.
Achteraf weer es gemerkt hoe klein de wereld wel is. Het deed al raar om een mede-spinner in toga tegen te komen op de openingsreceptie in de aula. Nu blijkt ie ook de vader van jazz muzikant Frederick Leroux te zijn en kent ie mijn jazzy schoonbroers ...

Geen opmerkingen: