maandag 31 oktober 2005

Tattoo you

Gisteren naar de body sculpting. Op zondag zijn er opvallend wat dames die gewoon wat met gewichten komen zwaaien. Als je de oefeningen correct wilt doen is het toch niet van de poes. Met de lichtste gewichten ging het net. Klein beetje spierpijn in quadriceps & glutes :-)

Heb een meisje ontmoet met 3 heel mooie tattoos: tekeningen van dieren en elfjes, met een lijntje tengwar erbij, in zwartwit (of greyscale - de specifieke tattoo term ontgaat me). We raakten erover aan de praat en ze vertelde me dat ze bij Bodydesign was geweest. Ze had de tekeningen uit een fantasyboek uit de Poort gekozen en Tanne had ze gezet. We hadden het ook over plaatsen op je lichaam waar je tattoos mooi blijven, want huid zakt, that's a fact! Ze had om die reden gekozen voor haar schouderblad, heup en onder het sleutelbeen. Die laatste plek heeft ook mijn voorkeur, maar dan zit ik met het topjes probleem: het bandje loopt door de tattoo. En dat vind ik ambetant: ik heb geen schrik om een tattoo te laten zien - mijn carrière zal er niet onder lijden :-) - maar iets half wegstoppen vind ik stom. En ik draag vaak "topjes met iets boven", omdat het op kantoor vaak erg warm is.

Ben van plan om eens andere afbeeldingen van mallorn bladeren te zoeken. En ga naar Bodydesign terug. Deze keer voor een echte afspraak.

Geen opmerkingen: