donderdag 13 oktober 2005

Busy bee

Van mij CSS studie is er niet veel in huis gekomen. W. was nochtans elke avond weg, naar de Vooruit, voor het filmfestival aanbod. Wat ik wel deed was de sjaal voor M. afbreien - die lag er al een jaar. En ik heb plannen voor meer. Nog een sjaal (ook al heb ik in de Wibra al zo'n leuk gestreept exemplaar voor mezelf aangeschaft) , misschien zelfs een poncho. Ga morgen eens bij Zeeman langs, waar ze van die "verlopende kleuren" wol hebben.
Zag op Gent blogt dat Van Damme een minieme sanctie krijgt. Dik fout, volgens mij. Er zijn genoeg weerlegbare feiten. Maar het was te verwachten. Ik ben teleurgesteld, niet verwonderd. De beslissing is geheel logisch als je het universitaire kastesysteem kent. Aan ZAPpers wordt niet geraakt. Zal er me dus niet druk over maken.

Geen opmerkingen: