woensdag 19 oktober 2005

Lost

Ja ik kijk naar Lost. Vind het nu echt goed. Nochtans was ik eerst niet overtuigd. De eerste 2 keer had ik gemist en toen ben ik de episode guide (eigenlijk de recaps) gaan lezen, die ik maar flauw vond. Maar ik kijk verder, ook al heb ik het hele eerste seizoen vooraf gelezen.

Op fysiek vlak ben ik ook wat "lost". Wegraken uit de uitputting gaat veel trager dan ik dacht. Ik heb geen Polar nodig om te merken hoe slecht het met mijn conditie gaat. Ik geef toe: op het werk neem ik steevast de lift. En aan de 10 000 stappen per dag - fraai gepromoot door de stad Gent - kom ik in geen eeuwigheid.

Zaterdag was de spinningles heel goed opgebouwd - met mogelijkheid tot doseren - tot de buikkramp toesloeg en ik afhaakte. Op dinsdag mis ik Filip. Paul is fun maar zo hevig. Dodelijk voor iemand die een hele dag nauwelijks van voor het scherm komt.

Mijn spieren zijn al iets steviger. Maar er is nog VEEL werk aan de winkel.

Geen opmerkingen: