woensdag 21 december 2005

Sugar rush

Een grote doos Celebrations gehad op het werk. NOT good. Sinds de omhulde en gevulde marsepein van de Sint heb ik weer geregeld candy bar honger. Ik eet Frosties als ontbijt. Koop soms een zakje colaatjes. Of een gebakje.

Suiker is een gevaarlijke drug. Met zware gevolgen. Insulineresistentie. Diabetes type 2.

Suiker is een drug. Een van de vele. Naast koffie en alcohol mijn favoriet. Drie keer raden waar ik absoluut verlekkerd op ben. Irish Coffee: YESSSS.

"Goeie intenties?", vroeg Filip me gisteren. Huh?

Ja, ik doe al een tijdje mijn best wat sporten betreft.

Vorig schooljaar heb ik gemerkt dat ik dolgraag loop, maar dat ik niet "diep" genoeg ga en toch meer eet dan ik verbrand. Spinnen vergt meer. Maar toch. Ik mag spinnen tot mijn gat eraf valt. Zo zal het niet lukken. Pfft.

Staan ze niet al héél lang op mijn wishlist, die personal trainer en food coach?

Onder de boom? Met een strikske rond?

Geen opmerkingen: