zondag 24 januari 2010

Two shower days

Alweer twee weken achter de rug. Effe kijken hoe dat ging.

Week 2
Volgens Nikeplus moest ik in 4 keer een totaal van 28,94 km bijeenlopen.
Volgens MyAsics moest ik in 5 keer 3u en 35 minuten lopen.

Ik heb 15,82 km gelopen, op 1u45' en verder heb ik 1 les striding en 2 lessen spinning meegedaan, die evenzeer als cardio training tellen. Ik kom dus op een totale loop afstand van 15,82 km (da's 13,12 km te weinig) en totale tijd van 4u15' (da's 40 minuten te veel).

Week 3
Volgens Nikeplus moest ik in 4 keer een totaal van 33,77 km bijeenlopen.
Volgens MyAsics moest ik in 5 keer 3u en 35 minuten lopen.

Ik heb 21,77 km gelopen - een stukje ervan zonder registratie omdat ik het zenderke niet mee had. Verder deed ik mee aan 1 les spinning en liet ik me op Velofollies aanporren tot het virtueel beklimmen van de Kluisberg (maar dat tel ik niet mee). Ik kom dus op een totale loop afstand van 21,77 km (da's 12 km te weinig) en totale tijd van 3u25' (da's 10 minuten te weinig).

Viel mee: in week 2 ben ik 5 keer gaan trainen, wat veel is. In week 3 heb ik met marathonman, hubby en de kids meegelopen en van die laatsten had ik geheel niet vermoed dat ze zich zouden aansluiten.
Viel tegen: met dit weer is 2 keer douchen op een dag niet fijn. Uitdroging en stro haar zijn mijn deel. Ondertussen smeer ik ook met de "Cien Baby Oliegel" die ik kocht voor zoon - hij is degene die courant ingesmeerd moet worden - en snap ik wat hij bedoelt met het "vettige friet" gevoel ...

Geen opmerkingen: