dinsdag 23 augustus 2005

Christopher Walken invades my life

Soms heb ik het idee dat ze bij Kanaal 2 en VT4 reeksen opzetten rond een bepaalde acteur of actrice. Dan krijg je plots weer 5 Anthony Hopkins films op een rij. Maar misschien is dat wel toeval...

Nu ja, toen deze avond Sleepy Hollow (al gezien) begon, vroeg Wim of ik es niet naar de videotheek om de hoek wou om "Ocean's Twelve". Goed idee, ik er heen, maar de film bleek uitgeleend. Ik keerde met "Ocean"s eleven", "Catch me if you can" en "Envy" huiswaarts, en bekeek onderweg de doosjes. Hey, ik had 2 Christopher Walken films mee. Toeval? Synchronicity? Op een goeie week tijd eerst het gerucht - een hoax trouwens - dat ie voor president gaat, dan "I saw you talking to Christopher Walken on my tv screen" in Hackensack en nu dit. En weet je wat: op imbd zag ik net dat ie ook in Sleepy Hollow figureert. Was ik vergeten. Er rest mij nog enkel dit: enjoy Weapon of choice. Ik ben er zot van.

Geen opmerkingen: