zondag 7 augustus 2005

Joe Black? Sirius Black?

Nee, ik heb niet gekeken, toen "Meet Joe Black" voor de zoveelste keer op tv was vorige week. Ik had de tv programma's gezien, ik wist het dus. En er waren 2 mensen zo lief om er me op attent te maken. Maar toch ... W. zat voor de tv en hij vroeg me of ik *echt* van plan was om te kijken en ik durfde niet "ja" te antwoorden. Want ik heb Joe al wel 4 keer gezien. :-))) Ik had eraan gedacht om "The Ninth Gate" te tapen, maar uiteindelijk hebben we samen naar deze Polanski film gekeken.
Tja, een die hard Brad Pitt fan ben ik niet. Op de camping zag ik hem in zijn minirokje in Troy and I was not impressed. Maar aan "Fight Club" en "Meet Joe Black" kan ik niet weerstaan: de eerste omdat de filosofie my kinda thing is - de tweede omdat de meligheid van het scherm druipt.
Ben ondertussen ook de nieuwe Harry Potter aan 't lezen en ik die boeit maar matig. De vorige delen heb ik nochtans verslonden. Het komt allemaal zeer moeizaam op gang, met heel veel stukken waarvan je ziet dat het "noodzakelijke uitleg" is en Rowling jammert wat af over de dood van Sirius Black. Ben dus maar naar T-shirt hell gaan kijken om te zien wie er van deze keer doodgaat.

Geen opmerkingen: